O grze Magic Fighter
Magic Fighter to projekt gry wideo w 2D, jako wersji podstawowej, a przynajmniej wersji wczesnego dostępu.
Gra jest wzorowana na kilku tytułach:
- Shakes & Fidget
- Far Cry
- The Sims 2 – Bezludna Wyspa
- Outlast
Głównym elementem rozgrywki jest wykonywanie zadań pobocznych i misji czasowych, a także rozwój postaci i miasta.
Ważne w tej grze jest to, że Grafiki komputerowe 2D, zlecamy AI.
Tak samo jak tło muzyczne…
Obecny Etap Rozwoju Projektu
Na dzień dzisiejszy, prace nad grą opierają się na programowaniu pierwszych elementów 2D i rozplanowaniu całokształtu świata.
Na obecną chwilę, tworzymy tryb Fighter 2D, który polegać będzie na walce 2D i rozwoju postaci, a także kilku innych elementów z Shakes & Fidget.
Jako, że prace nad grą zostały rozpoczęte 01.01.2025, tak na dzień dzisiejszy, można tylko gdybać nad losem projektu.
Wstępny Plan Projektu Gry
Plan na Magic Fighter w chwili obecnego stanu faktycznego produkcji gry, wygląda następująco:
- Wykonanie pierwszego szkicu gry
- Testy wewnętrzne
- Poprawki mechanik i dodanie nowych elementów, bazując na stworzonej kompilacji i bazie notatek
- Po dodaniu Kontentu do gry i wykonaniu kompilacji Pre-Alpha 1.0, utworzenie instalatora i wrzucenie go do Sieci.
- Brawo! Jeśli chcesz pograć, to możesz podzielić się opinią dodaną do kompilacji Pre-Alpha 1.0! – Czyli otwarte testy i zbieranie pomysłów od odbiorców, aby ulepszyć i rozwijać grę.
Bynajmniej to jest w planach wstępnych. Zaś…
W planach Twórczych
Tutaj żartem pół serio, rozpisanie mechanik, programowanie, Beta Testy, zaplanowanie misji pobocznych, utworzenie profilu gracza i podpięcie mechanik rozgrywki dla konkretnych klas postaci pokroju Bard, Mag, Wojownik, Zorganizowanie instalatora, przygotowanie do wydania i…
Wpisy o wersji z odnośnikiem do pobrania plików.