
Magic Fighter – Idea Gry
Samo Magic Fighter miało na początku być prostą grą 2D.
Pomysł na rozwinięcie „skrzydeł” rozgrywki zmieniło się w ostatnich dniach.
Z prostej gry wideo z gatunku Clicker 2D podczas drugiej zmiany środowiska programistycznego, postanowiłem stworzyć coś zupełnie większego niż ten mały projekt.
Pierwszą zmianą jaką dokonałem na początku lutego 2025, była zmiana: Unreal Engine 4.27.2 na Unreal Engine 5.5.3
Następnie podczas, gdy do tworzenia gry dołączył Wojtek95, plany w drugiej połowie lutego 2025 zaczęły zmieniać swój wygląd prostego Clicker na bardziej złożony projekt. W międzyczasie, a dokładniej od 17.02.2025 do 19.02.2025, aby wspólnie tworzyć dzięki rozszerzeniu Multi-Users dostępnym w Unreal Engine, trwała zmiana z Unreal Engine 5.5.3 na 5.3.2, ze względu na niezgodność wersji środowiska.
Szkic mapy
Mapa miasta

Jak widać powyżej jest to Plan miasta, które będzie w grze wideo, jako Obiekty 3D.
Mapy Świata – Główne poziomy Gry




Na tych zdjęciach widać planowane poziomy rozgrywki, na których będzie opierał się świat.
*Oczywiście nie są to wszystkie plany map, aby nie dawać Zbyt dużo spojlerów.
Kiedy aktualizacja Gry…
Najbliższa aktualizacja Gry Magic Fighter planowana jest dopiero na Kwiecień o wersji kompilacji Early Access 1.2